JC = ROLIGT ! :) <3

dagen började med att jag gick upp kl 7 fixade mig och sen hoppade jag på bussen kl 20 i 9 efter bussresan stack jag hem till lovis och drack Oboy, mums !
sen stack vi till månen och gick in till JC och dom hade inte glömt att jag skulle komma idag ( lättnad ) så idag har jag fått lägga och sotera jeans så om ni köper jeans på REA så är det jag som har sänkt priserna , de ni :)
och annars har jag typ ta av och sätta på larm och sänka priser med en sån där rolig " prissänkar pistol " :D
dagen har varit mycket bättre än väntat !
sen hade jag uv.samtal ! gick också väldigt bra , inte mycker att klaga på ! sköönt !
efter det så åt jag på donken , Kajsa is a happy bitch :) fet men glad , hahhaha! xD
och nu sitter jag på mitt (igen !!!) stökiga rum ! omg.... det var inte alls länge sedan jag städade! men det var väl för att olle var här igår och stökade och smutasade ner mitt rena påslakan ! haah ne skojja bara.
men nu som sagt så sitter jag och pratar med babe bästis på msn ! vi är cooola och jag älskar henne , fan hon tror på mig i alla väder , alla dagar , alla timmar ! du ska veta hur mycket det betyder för mig honey ! <3
men  nu ska jag forstätta att snacka med bästis och göra färdigt min hälsobok.


hörs imon eller ikväll


/ Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0