trött och fryser !!!!!!

dagen har varit helt OK!
åt frukost hos lova och sen stack vi till jobbet , idag har jag kollat så att alla kläder  ligger i storleks ordning , larmat kläder , packat upp en hel kartong med nya smycken och käkat med lova och typ inte så mycket mer. iza kom och hälsade på lite snabbt idag :D!
efter jobbet så har jag varit en liten stund med ollebolle :)!
vi har skrattat sjuuukt mycket ( som alltid ) och vi har lagat misslyckad mat och dansat och sen följde jag olle hem i ösregn !!!! kallt som satan !

men nu ska jag , har ingen aning xD
smsa och glo på tv och om jag orkar fortsätta på antingen min deckare eller hälsobok , vi får se :)

ha det bäääst !


Goodnatt / Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0