solsken och mycket skratt med finaste vännerna , kan det bli mycket bättre !? :)

igår var vi som sagt i danmark och firade mormor som egentligen fyller år imorgon men då är vi ju i skolan och mormor och morfar sitter på ett flygplan till soliga varma någonstans , kommer inte ihåg vad det heter , men solsemester , gud så sköönt ! vi kom ialla fall hem kl halv 3 på natten så snacka om att jag var som en zombie när jag var tvungen att gå upp kl 8 för att sedan gå till super roliga kyrkan och glo på en gammal präst som babblade om påsken ,omg....!
men jag och olle kan göra det mesta roligt , så det blev ganska roligt ändå ;P
sen stack vi till ica , sen hem till sandra och kollade på film , först kollade vi på en film som handlade om mobbade och utstötta barn som hämnades på dom som mobbade dom , och typ lurade dom till en fest och drogade dom och typ skärde av dom fingrarna och la någon frätande kräm på deras ansikten. mycket hemsk film men med ett bra budskap , sluta mobba !
sen kollade vi på en annan pyskofilm ! vampyr film typ eller nåt xD megan fox i huvudrollen!  sen kollade vi på en ännu sjukare film , helt sjuk verkligen ! den är så hemskt att jag inte ens vill berätta !
sen visade vi varandra våra snyggaste dansmoves ;)
sen stack jag och olle hem ! och nu sitter jag och glor på wallander trost att jag har sett  den tuuusen gånger , funderar på att städa rummet och gå och lägga mig för imorgon är det skolan! shit pommesfrit måste lägga fram kläder och skit ! :O gud  vad jag babblar , men det var en super bra sista dag på lovet , tack darlings för en undebar dag och sjukt mycket skratt!


ni får ialla fall en bild på min klänning och skor som jag ska ha på komfirmtionen ! :) den som snälla morfar köpt till mig och skorna har mormor köpt !




 <3



 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0