sitter ute i det härliga vädret och bloggar :)))!

äntligen en bra onsdag ! på morgonen hade vi matte och sen språk , sen tekink där vi satt och pratade om bloggar med min lärare , hah vi ( jag!) tycker att han ska skaffa en blogg :D hahhaha ! (y) på svenskan så jobbade vi på deckaren men jag kom ingen vart :/

men dagen har ialla fall varit bra och en flummig och trött kajsa som har skrattat åt precis allting (y) !haha !
ni måste trott att ni var väldigt roliga idag och trott att jag verkligen tyckte att ni var roliga med jag var bara trött (y) ;)

Solen är framme idag , så jävla härligt säger jag bara :DDDD just som det är nu mår jag bra , väldigt bra ! Jag sover ganska bra , jag är glad om dagarna , gråter inte floder varje och ja jag mår helt enkelt mycket bättre och känner mig gladare ! :)

 

 

lite vår/sommar känslor bilder :)) orkar inte lägga in alla medn det blev några ialla fall :)

 

 

 

johanna :)









 ( jag ser fet ut :O ) olle och isa <3!




 dom fina johannorna i det vackra vädret :)






 finaste <3


 söta alice :)




ha det gött , nu ska jag plugga matte och ja vi får se  , vi höres


/ Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0