17 april , lördag

tjosan i trosan :)
jag är tillbaka ! varit på ica, köpte inget godis , inget kaffe och inte energidryck! haha jag är nästan lite stolt över mig själv , jag tror att jag börjar bli lite beroende av sån skit när jag inte mår bra , vilket jag inte gör just nu men jag tänkte " Kajsa det hjälper inte att äta en massa , eller att inte äta någonting , eller dricka massa energidryck " !!!
och sen stack jag till pappa och hämtade lite saker och pratade lite med pappa!
och nu sitter jag i mitt fortfarande ostädade rum ! * suuck *
så nu ska jag ta tag i det och ta mig samman och sen ska jag inte göra så mycket , måt skit dåligt   , spyr snart så det blir kanske sova i några timmar eller kolla på någon film eller nåt :)



detta är tredej inlägget idag

/ Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0