Bästa Helgen ♥

Lördagen spenderades som sagt med bästa olle <3 , vi gjorde mat , kollade melodifestivalen , kollade på en film som hette typ prinsessan eller nåt och var helt OK :) Sen typ halv ett kom jag på att jag var sugen på milkshake , så vi gjorde blåbärsshhake :D hihi ! Sen pratade vi , alltid lika skönt att prata av sig med någon som lyssnar och fförstår . Vi snackade fram till kl 7 på morgonen;D Söndagen handlade vi mat sen stack olle hem och jag åkte till ljungby och bowlade ( stavning ?? ). Det jag jätte kul , både att bowla och umgås med hela min famllij för en gångs skull :) Och ingen bråkade och alla hade kul , och det är typ första gången sen mamma och pappa skilde sig för typ 4 år sen eller nåt ;S . Och jag trodde att jag söög å det menjag var faktikt väldigt bra ! Kom 2 efter pappa som vann :)  Och sen stack jag hem till mamma och sov här !
Nu ska jag vara snäll och duktig och baka en kladdkaka till familjen , hahah får väl se hur det går ;D



Caiobella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0