Happy Valentines Day <3

Glad alla Hjärtansdag allihop =)

Ligger i min säng och läser Sjöjungfrun och är skiit trött.
Det blev ganska sent igår , var hos olle . Vi myyste och kollade på melodifestivalen :) Sen skulle vi göra popcorn och så började hela jävla micron brinna och expolderade nästan . Skit läskigt ! Det var en knasig betydelsefull och myycket rolig kväll . Tack gumman för att du alltid finns när jag behöver prata ! <3
Som sagt så gick vi och la oss ganska så sent . Idag på morgonen så fick jag väärldens gulligaste nalle av Olle . Älskar dig vännen <3!
Sen åkte jag till hylte och kollade på Olle och isa's dansuppvisning . Dom var sjukt bra ! värsta proffsen ju . Jag började tillo med gråta för att jag var så stolt över dom :) !
Nu ska jag snart äta gott med familjen , Dagen kunde inte varit bättre ! * HappyFace* :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0