myssdag med isä <3

Dagen var varit super fiine :) mysss med isä <3 Jag gick upp runt kl halv 12 kanske !? No idea , aja jag åt iaf frukost och den bestod av ägg och bacon , muma:) Sen kom issa och vi snackade och kollade lite tv och långt om länge så orkade vi resa på oss och gå till affären ;D haha där vi pratade svenlich så det tog sin lilla tid , haha !:P Men innan vi gick till äffären så gick vi imon min papi som var så snäll ( som vanligt ) så jag fick lite pengar så jag kunde köpa efterrätt , sen stack vi hem till min moomi och det var tänkt att vi skulle städa och sen skulle jag gå hem med isä och hjälpa henne med maten men jag var tvungen att städa toan, Lillebrors rum och trappan så isä fick gå hem till sig och börja med maten helt själv medans jag städade klart vilket också tog sin lilla tid xD Så jag hann tyvärr inte hjälpa till med maten så jag kom till dukat bord och maten var väldigt gooodi kan jag säga er :D Sen gjorde vi typ milkshake med hallon , vanlijglass, och blåbär :) Myycket musmigt :) Kort och gott så har det varit en super duper kul dag :) Tack isä , Love u <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0