myy day bitches <3

today is my day ! ! imorse vaknade jag av sång och en kamera blixt -.-! ser skabbig ut på morgonen , jag lovar det är ingen som vill se mig i det skicket ! Uuuusch fy ! och paket fick jag också ! :* Jag fick en klocka av mamma , av pappa ska jag få en tatuering och en moppe , av mormor och morfar fick jag lite parfym och body crem sak som jag hade önskat mig ;P ! Sen stack jag till skolan och fick massa kramar ! :D Johanna kom ihåg min födelsedag men lova glömde den tyvärr :((((( haha <3 ! jag tror att det var vissa andra som också glömde den ! för av denna person fick jag ingen kram eller grattis ;( ! jaja sen stack jag  , morfar och pappa och kollade på moppe ! hittade ingen som jag vill ha så på lördag ska vi nog kolla inne i halmstad ! ;P sen åkte vi hem och fikade sen kom det gäster och jag fick massa presenter :DDDDDDDDDD sen kom isä med hennes och olles present , DOM HADE BAKAT ! ÅT MIG ! HERREGUD VAD JAG blev GLAAAD ! <3 :* JAG  HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER ! älskar er ! :*** men nu har alla gått hem och jag ligger i min säng och lyssnar på musik , men nu ska jag typ gå ner och mysa med familjen !

Bilder kommer sen :*


ha det bättre än bäst ! / Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0