Niiiceday ! Sandra 15 iddaag :D

Niiicedaaay :)
mycket trevlig dag , i dag på mogonen så kändes det som väldens sämsta dag , men det blev den inte ;D
typ allting har varit bra idag ! och ett stort fett plus i kanten var att vi slutade klockan ett idag , fett nice dude !
Sen drog jag ner på stan och handlade lite taco saker till imon , för så är det onyttighets/daamp dag för mig och olle , we like!
det kommer bli as nice imon :) Lördagar is the shit ;D
sen åkte jag hem och passade lillebror en stund , och vi lekte med lego :D hahah !
 Nu ska jag ta en lång varm dusch sen ska jag slappa vid TV: en !




Caio beeella :)  / Cake!






IDAG FYLLER SANDRA 15 ÅR , GRATTIS VÄNNEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0