Godmorgon bloggen , sjuk ! :(

skulle bloggat igår men det blev inte så för mamma lånade min data trorts att hon har en egen , ähhh !
jaja dagen var typ bra igår jag hade muntlig redovisning i svenska inför hela klassen , jag var sjuukt nervös ! :O Men det gick bra ! Tack issää och olle för erat stöd ! :D Men det gick ialla fall ganska bra ! :) Glad att det är över ! sen flöt dagen bara på och plötsligt satt jag i bussen ! Och där snackade jag med olleolle :) Sen när jag kom hem så stack jag och papi till halmstad ! :D vi köpte inbjudningskort eller nåt och sen stack vi och kollade i lite affärer jag och köpte detta ! Daddy is the best :D <3
örhängen - GlitterVanlig svart tröja - HMHalsband - JC

Tröja - VILA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0