Ollebolle :)

Daagen har varit bra :) Stan med bästa olle o isä <3 !






Olivia Mårtensson (olle )  ... :
Är den bästa bästisen man kan få ! Du fattar inte hur mycket du betyder för mig ! Du är den ända männsikan på jorden som jag berättar allt för ! Du är den enda männsikan som lyssnar på mig  , och försöker att att förstå!
Vi är som vi är ! Men du ska veta att ´jag har ALLTID kul med dig ! Vi har våra stunder när vi behöver lite space men det löser sig  ! Vi har våra galna stunder , typ ljungbydagarna med snuursaken  och när vi hade negerbolls krig , asso seriöst vilka normala männsikor springer runt med en skål deg och skriker och kastar och kletar det i både hår och ansikte på varandra , missar så det kommer på golvet och vita väggar !? Vem shotar väling och spyr ? Och vilken normal människa som inte vill bli döv dra upp mig i kanonen , balder , uppskjutet eller höjdskräcken ! Vilka sitter och skrattar åt INGETING ! vilka är det som blir typ helt borta av socker och vilka lyckas inte elda upp en micro om inte vi :D Vilka sover över och är vakna till typ mogonen efter ! Du kramar mig hårt och jag får bara gråta och säga hur jävla dumma i huvudet alla är ! Vi har våra OLLEOKAJSA kvällar där vi kollar på tv , äter chips , äter pizza och blir feta :D
Jag vet att jag inte är fullt normal :D Jag ÄLSKAR att bara ta på mig kläder som jag gillar och bara skita i vad andra tycker , jag är den som nästan alltid är glad och galen och kommer med dom mest blonda idéer ! Jag är den med den sämsta humorn i hela världen !  ! Men du ska veta att denna galna konstiga tjejen vid namn Kajsa älskar dig verkligen ! Du ska veta vilket helt jävla underbar människa du är!  Och vet du vad jag tror  , att du kommer bli en as bra pilot ! För om du vill så kan du ! Jag vet det ! Jag tror på dig vännen ! Jag hoppas verkligen att vi allltid kommer att vara vänner  ! Jag hoppas verkligen att du fattar hur mycket du betyder för mig bästis :)


Love u ! always friends !




Jag vet att du kommer döda mig för bilden (a) <3 BÄSTIS !
 

Kommentarer
Postat av: Olle

Åhh honey ! <3 jag älskar dig också så mycket att jag inte klarar att var utan dig i knappt en dag ! Fatta att jag älskar dig BästaBästis, du stötar mig alltid, du hjälper mig alltid när jag har det tufft o du får mig alltid att skratta när jag har det jobbigt. Detta är det finaste någon någonson har skrivit till mig o jag sitter här o bölar nu.

För jag vet att jag alltid kan lita på dig till 10000000000000000000000 % o det är så skönt att jag kan säga allt till dig o veta att du inte kommer att säga det till några andra. Det är en gåva som inte många har :) <3

O jag vill att du ska veta att du alltid kan säga allt till mig, ALLT. även om du tycker att det är helt galet eller sjukt ;)

Jag ser verkligen fram imot lördag :D för då ska vi ha en underbar barakajsaoollekväll med mycker onyttigt, flamms, skartt och det som vi båda är bäst på; kasta mat på varandra ;D <3

Älskar dig så otroligt mycket ! Glöm aldrig det ! <3



PS. vem är snyggingen på bilden ? :D

2010-03-11 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0