snööö

Jag  , syster och lillebror vad ute och lekte i snön   , sen skulle jag lära syster att ta kort ( hon toh kort på mig ) och det gick hmm skit dåligt och deT slutade med att hon skrattade åt allting jag sa vilket gjorde mig arg och sen stod vi och skrek på varandra :( Men vi löste det och blev vänner igen. Hennes problem är att hon inte bara kan hålla käft och ta kort istället för att kolla på allting annat och mitt är att jag har ett exstremt hett temprament och väldigt litet tålamod ! not god!
menmen. Sen jagade vi varandra på den "hårda " snön , det lagret överst som är helt hårt och jag snubblar och trillar och det hårda på snön går sönder och det slutar med att jag ligger en meter nere i snön och mina syskon slänger sig ovan på mig ! aw jag älskar verkligen dom ! <3
Men nu ska jag lyssna på musik och sen kanske vi ska häsla på min gammla ponny <3  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0