VILKEN HÄRLIG DAG!

DAGEN HAR VARIT UNDERBAR!
första lektionen hade vi arbetspass men vi fick baka istället!
sen hade vi musik och vi diskuterade låten 800 grader av ebba grön!, den låten visade min kusin Emma mig när jag gick i typ sexan så det gick braaao
kemin var helt okey idag.
Efter kemin har vi en låång håltimme och den spendrades på bänkarna ute i solskenet med roliga människor!:)
Jag sprang mest runt med martins nycklar , fixade alberts hår och försökte få filip på bättre humör! :D
Även på matten fick vi vara ute i värmen och solen , jag och Lova satte oss på fotbollsplanen och pluggade/solade!
Efter skolan drog jag och isa ner till stan och köpte varsin mjukglass! <3
M U M S ,   T J O C K I S A R N A   Ä R  P Å GGGGG
JUUST NU SKICKAR VÄÄLRNDESBÄSTA KLASSKOMPIS FUSK ÅT MIG!  ( fyyyyyyyyyyyyyyyy , men jag fattar verkligen INGETING!)
man kan bara älska livet!
IDAG ÄR LIVET UNDERBART!
ÖNSKAR ATT JUST DENNA KÄNSLAN KUNDE STANNA FÖRALLTID!

FÖRRESTEN SÅ VAR FÖRSTA AVSINITTET AV GOSSIP GIRL IGÅR ,sååååå sjukkt jääääääääääävla bra!





 





 gossip girl <3

 I´M IN LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0