HALMSTAD ! :)

Idag ställde jag klockan på åtta , tänkte plugga !
men icke , jag klickade på snooz min babe och sov till 12. INTE BRA ! men vafan lite lov måste man ju få ha , kan plugga sen....
fuck no ! kom på att jag skulle med bruuudarna till Halmstad igen ,FETT.. om man hade haft lite cash !
jag hade 220 , GRATTIS !
men jag fick fönstershoppa istället och prova och känna!
Jag var lite små besatt av shooorts och jackor , MÅSTE HA !!!!!
såg asssnygga snygga shoorts på vila , moonki och HM!
Jackorna såg jag på moonki och carliings ! BIIIG LOVE.
men köpte iaf en byxdress till sommaren på biikbook ! :)
förrseten så lekte jag och olle " jag fick sista slaget " inne på H&M jag går aldrig in där igen, never !
vi sprang runt så små skitungar och slog varandra med både påsar och annat. Stackars isa säger jag bara...
men kul var det ! :D 
 
Olle : tänk att dom har det på film nu ...
Jag : Ohshiiit

Vi var inne på kicks och medans isa fick hjälp med sitt sminkpromlemas  gick jag och olle och luktade på herrparfym ,  olle sprutade massa olika parfymer på sånda där testsaker.


isa köper det hon skulle och vi går ut .....
olle går och viftar med sina testsaker med herrparfym på
plöstligt utbrister hon : Vet ni , jag känner fortfrande parfymdofter 
JAG : HAHAHAHAHAAHHAAHAHAHHAHHAHAHAAHHAAHAHAH ! <3

Jag och olle provar en tröja ( likadana ) skiiiitsköna , väärldensmjukaste tröja !
Och hon som jobbar i affären frågar mig om jag vill prova mjuksbyxorna som hör till tröjan , visst säger jag !
byxorna var av samma tyg som tröjan. OMG ! jag kikar in i olles omklädningsrum och säger till henne att känna på byxorna som jag har i händerna , hon känner på dom och vi båda får typ värsta rycket och börjar le som småbarn på julafton och hoppar upp och ner och skriker typ rätt högt , OMG OMG OMG ! HAHAHAHAH ! ÄKTA KÄRLEK, till kläder <3

det var dagen lite kortfattat  ,
men iaf så har dagen varit full shopping , ångerst ( hahah !)  skratt , donken och hääärligt sällskap ! <3
ÄLSKAR ER !

 LOVE !


Kommentarer
Postat av: isä

underbar dag<3 ÄLSKAR ER!

2011-02-27 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0