Trassel (yyy)

Filmen Trassel var riktigt rolig !
Jag skrattade precis hela tiden :D:D:D



Jag : paappa , jag tror inte att jag kmr tycka att den är rolig , filmen alltså ;/
Pappa : Kajsa du tycker att alla barnfilmer är roliga ju , höhöhöhö !
Tack pappa det värmde <3
men det är faktikst sant , jag äälskar barnfilmer. avgudar dom ! O_o
dom är så jävla roliga och har nästan alltid lyckliga slut.
Men shit vad vuxen man  kände sig där bland  alla barn , haahaha :D

Innan bion köpte jag mina ÄLSKADE skor ! <3 BIG LOVE
och en tröja på carlings ! :)
sen satte vi oss i biosalongen , sen åt jag upp typ alla mina popcorn innan filmen ens hade börjat , bra jobbat tjockis :( (y) !
men hade hade lite kvar till filmen och min redbull <3 :**
jag skrattade åt ALLT , fick helt ont i magen. men det var såå jäävla rolig. hästen , OMG ! hästen var rooligast , lätt :D
denna filmen rekomenderas  verkligen till den som vill skratta ! :D
Nu sittter jag i mitt tråkiga och stökiga (!) rum. uuusch måste städa ;( !
har ändå inget annat för mig , egentligen så borde jag ha packat för imon skulle jag egentligen åka tåg till helsingborg och hälsa på några där. Jag var deras barnvakt när dom bodde här !  saknar dom verkligen <3
men nu blir det inget  med det , kändes inte lönt att köpa tågbiljett för att stanna en ynka dag så jag och isa ska åka ner någon helg istället ! :D 
men nu  så nu tänkte jag ta tag i mitt liv och städa och plugga inför hemkunskaps och so provet  vi har efter lovet -.- !!!!!!!!!!!!!!!!!!
texten på detta inlägget blev et cp , vet inte vad jag gjorde :( !

MEN DET VAR VERKLIGEN VÄÄRLDENS GULLIGASTE FILM , SÅ JÄVLA FIN.
kolla på den!!! , jag ska iaf köpa den och kolla på den igen <3 !
TACK BRUUUDAR FÖR EN TREVLIG EFTERMIDDAG ! 


hästen maximus , så jävla cool ! :)



 
är det något som jag verkligen vill i livet , så är det att resa bort till där dom här lyktorna verkligen betyder något , där det är väldigt vackert och betydlesefullt att göra detta. det vill jag verkligen , se hur min lykta stiger tillsammans med dom andra högt i skyn och kanske med en pööjk eller med en människa som betyder väldigt mycker för mig !
det hade varit väldigt fint  för mig !



haahaha denna ser vääldigt  rolig ut ! JAG VILL SE ! :D




jag och heidi <3

puss

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0