godnatt

Idag har jag mest spenderat dagen med att städa , sjukt trååkigt !
jag började städa i gaderoben , men fyfan !
måste dock göra det imon , ser föörjävligt ut :( !  var med mamma på något klädpaarty också , det var skit trååkigt. men jag lekte med en liten suupersöt unge där så det var okej ! (:
imorgon blir det BIO med BÄSTA BRUUDARNA ! ska bliiii skiiiitrooooligt ! <3
dock ska vi kolla på trassel , hmm jag har faktikst ( helt sjukt attt jag av alla människor som skrattar åt allting och Ä L K S A R barnfilmer ) har varit skeptisk till denna !? konstigt...
men vi får väl se om jag har fel , i hope so ! :) liiite shopping står det kanske också på programet , och kanske en liiite chiiiicklingburgare (aaa) vi får se :)
bloggar mer imon för nu ska jag chilla i säängen och kolla på en film ! (:

Puss och godnatt <3



 jag innan vi åkte xd

 blö





denna skiiitsöööta och gulliga filmen hade jag tänkt att somna till! <3


 bäästa platserna <3 !




 " dom får aldrig till min näsa " haha :)





































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0