ont i halsen !:(

Jag orkar inte skriva så mycket om lovet.
Åkte till danmark och vi gick promenader längs med stranden och åt gott och bara myste med underbara mormor och morfar !
sen åkte vi hem  , jag har något sjukt stört men jag ä l s k a r att sova i bilen. ( dock brukar jag alltid sova med öppen mun och dräääägla , frääächt ! ) men det är såå sköönt ! :D  dock kan ingen i vår familj hålla klaffen i  ens få minuter så det blev inte mycket sovnade :( !
men iaf , igår var saknade olle här !
och idag har jag mått piss , fick veta skiiitsaker på morgonen , jävlaskiiiiiiit
+ att jag har haft jätte ont i halsen och varit allmänt deppig. äääsch jag vet inte , men jag har vänner som piggar upp mig som tur är (y) <3 :D
Jag tog mig iaf genom dagen utan större problem och sen gick jag hem till sandra stackaren som har körttelfeber ! BLI FRISK KVINNA ! <3

Nu ska jag nog kolla på film och hoppas på att den onda i halsen försvinner illa kvickt !
snääälla (a)

PUSS !



 bli frisk fina vän ! :)



bläää



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0