Ser du stjärnan i det blå....

.. den lyser för oss två !


dagen har varit rätt okej !
dock hade jag allvarliga problem med att komma upp ur sängen i morse.
ville bara ligga kvar där , jag sov med lillebror inatt och det kändes himla orättvist att han fick ligga kvar under det varma täcket och dröma vidare medans jag fick traska upp med dåligt humör och börja fixa mig.
det var ingen bra morgon ! , den söööög.
jag var irriterad på allt och allting bara blev fel hela tiden och pappa var pain in the ass !
vi gjorde varma mackor med svampstuvnung , det är inget jag rekomernderar. det var inte särsklit gott !
men vaaaarm Oboy en seg morgon är u n d e r b a r t ! <3
sen hade vi bild. vi håller på att spela in våra egna filmer.
Vår handlar typ om två danskar som går runt i dom svenska skogarna och råkar komma in på en extermt perfektionistisk snål smålänings skogsmark , och dom tar lite små stenar där och tror inte att det kan skada men skogsägaren märker att dom är borta och hyr in en torped som är utklädd till clown ! , det är lite av vår film.
den kanske kmr ut på bloggen när den är helt klar och vi har fått betyg på den. MVG hoppas vi på (y)
sen åt vi fiiiisk , fyfan....
sen gick vi igenom provet som vi har imorgon om andra världskriget. jag hoppas på ett VG+ för jag kan det bra !
sen hade vi matte , vi gick typ igenom lite där med. tror att jag fattar! :) 
Efter skolan blev det stan med Olle , Isä och Clara :) myssss<3 ÄLSKAR Er
Dock har jag dragit på mig en jävla förkyldning ! 

 
Förresten så är det exakt 21 dagar kvar tills jag fyller 16 ! :)

Lite önskningar ! :

Filmen Trassel :)






Kameraväska ! :D


 fula skitkanter för att jag tog med skärmklippet !



Skulle verkligen vilja ha en sån ! :)


En OnePiece

kanske inte precis den färgen och så men typ !:)














En tatuering ! :)
antigen så vill jag ha en text runt handleden " The mind asks the questions ; the heart has the answers "
eller ett hjärta på handleden !
jag hade velat ha en liten cupcake typ bakom örat/ nacken/halsen och så ska det stå Cake under men jag vet inte !:)


Men det är två saker jag verkligen önskar mig !
1 : Att komma in på sture ! <3
2: Att tills min födelsedag ska allt skit ha löst sig , alla ska vara glada på min födelsadag. Det önskar jag mig av mina vänner !
jag vill inte ha något annat av dom än en lösning och ett leende på läpparna  <3

föööörresten så får vi våra klasströjor imon , LÄNGTAR ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
n u sk jag plugga en stund innan jag ska dejta kudden !

PUUUUSSSS !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0