skooltröjorna <3

Idag har varit en rätt chill dag ! :)
på tekniken satt jag och Z bara och skrattade och pratade. för fredrik är ju ALDRIG där så han kan inte hjälpa mig med ritteknik skiten -.- !
sen på arbetspasset fick vi våra efterlängtade skoltröjor och mjukisbrallor ! :*********
Jag älskar vår klass , DEN ÄR BÄST ! :)
Sen hade vi prov på andra världskriget och det kändes rikrigt bra faktikst ! :D
sen var idrotten riiiktigt jävla jobbig jag och johanna brukar aldrig  ge upp ( envisa som satan!), men efter ett tag gav vi oss  faktikst, eller snarare la oss ner och dog !
gött mos !


Men nu ska jag försöka att få tag i olle , och sen ska jag bara vara sjuk och trött !


 

Fina i cööla klasströjor ,
jag tycker inte att trycket var så roligt. men alla vet att vår klass är bäst så !:D





















kassa mobilbilder , men får duga !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0