trööött

Dag 1 – Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Mina 3 största intressen.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, etc”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.

höhöh jag ska tvinga mig att blogga lite bättre , börjar imorgon!
Just nu är jag en bästa vän kort , pissochpankaka! Men hennes val.
Jag mååår bra och nu ska allting bli som vanligt. Äntligen ! <3
Och snaaart mycket snaaart fyller jag år ! :D
Jag har önskar mig en one piece och en klocka av mami och av pappa har jag önskat mig en tatuering ! (a) och en parfym ! :)
Sen får vi väl se vad jag mer får ! (:
Sen på onsdag ska vi förhoppningsvis åka och kolla på bio , myssspysss <3
Innan var jag förresten hos isa , och jag älskar verkligen den tjejen! innesrt inne i mitt hjärta kommer jag alltid att älskar dig! Det var skönt att snacka och att höra att det är någon som tycker precis som jag och som står bakom mig ! <3


 mongol <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0