SPRING ! <3

Dagen har varit rätt chill idag.
Började dagen med språk ,BLÄ!
sen svenska , där satt jag mest och kollade på insperations bilder och lyssnade på musik tillsammans med Lova och Johanna! mys <3
Mysigt men inte så smart eftersom att den novellen ska vara färdig imon! oops
På presten var jag och Alle ute och tog kort i det fina vädret! :)

Nu ikväll tog jag ett riktigt långt varmt skumbad med en asbra bok! :)
Sen läste jag en godnatt saga för lillebror och nu tänkte jag göra lite läxor innan jag också kryper till sängs!

Fitt-Photo-Shop-PISS-Fan vill inte fungera som det ska idag och för övrigt så lever mitt internet sitt egna lilla liv!;s
Så det blir inga bilder ifrån idag. Kommer kankse imon.

så ni får mumsa lite på den här  istället !




 Och nu när jag valde rubrik vilket jag av någon konstig anledning alltid gör sist så passade denna bilden så bra idaG!


Godnatt :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0