underbara fredag

myste med finaste idag. sen svenska redovsning om Walt Disney. fick helt okej:)
sedan var bildlektionen inställd för att niklas var sjuk så världens finaste bjöd mig och alicia på fika!

nu har jag tänt ljus och ligger nerbäddad i min säng med en stor skål med popcooorn. ska kolla på idol i min ensamhet. fast när min mami har badat klart så ska kommer hon och myser med mig. dotter och mami mys or what? fredag kväll, mami är hemma , idol och popcorn.kan knappast bli bättre
sen ska jag prata med min underbara på msn!<3


ps ett.förresten så tog jag sönder mina favoritskor idag. bra kajsa bra!

ps två. ikväll ska jag lukta på min halsduk. varför är en hemlis

puss/ Kajsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0