blöblä

jag har världens sämsta blogg. jag vet jag vet.
Ska försöka bättra mig! så säger jag alltid och inget händer,jag vet jag vet!
men nu när hösten kommer och läxorna vilar tungt på mina axlar bloggar jag gäääärna,eller mitt undermedvetna kommer dras till bloggen för att slippa läxorna! hihihi
jag har inte så mycket att säga förutom att jag var en fegis och drog mig tillbaks till ljungby och fula sunnerbo som är rätt okej ändå men framför allt drog jag mig tillbaks till mina nära och kära! <3
eller min kusin ida och kusin david bor i halmstad och dom är också nära och kära men jag får komma och hälsa på dom istället!
Idag har jag inte mått särsklit bra , huvudvärk och frossa så jag åkte hem och vilade ett bra tag!
så nu är huvudvärken ialla fall borta men frossa är kvar tyvärr, har dock lovat isa fisa att åka på affrodans så nu bär en sjuk cake av mot lite skaka rumpa. lyckaaa till cuuuupcaaake!
så här snugg är jag idag, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0