sjukt trött ....

inte skrivit på länge,dåligt kajsa , dåligt !
 men ja som sagt i fredags var det sista dagen på JC , lite trist men det har varit jätte roligt och  jag har lärt mig massa !
och igår (lördag ) så var jag och sandra på moppe uppkörning , gick skit bra och den 13 maj ska jag ut i trafiken (y) , omg .... nervös!  och efter det så kom olle hit och vi åt massa godis , ostbågar och tittade på en film som gick på tven , knowning hette den tror jag ! bra, konstig och man måste vara smart för att fatta :O , men det är ju jag och olle så det är lungt ;)!  sen snackade vi typ as länge  sen somnade vi och idag vaknade vi runt 12 , åt middag och sen kom isä. vi cyklade och köpte ( ialla fall för min del ) årets första glass !!!! :)
och sen har vi bara varit ute i det underbara vädret ! gött !
men nu är jag skit trött , verkligen jätte trött så jag ska sova nu och klockan är typ 7 , hahah! men jag venne men orkar inte blogga mer innan jag ska sova ialla fall så jag säger godnatt nu !



/ Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0