isa :)))))))!

lekt med isa idag :) mycket trevligt !
vi bestämde oss för att ha picknik ! så vi köpte fika och cyklade ner till sjön och fikade där  , jag drack mest energidryck och åt melon medans isa drack konstig cola och kakor !
efter vi hade fikat så gick vi en ruda runt sjön och tog lite kort !
sen cyklade vi hem och tog massa bilder , isa's katt var en lagon glad modell ;P
hahahah sen hittade vi jätte gammla skolkataloger ;D askul ! verkligen skitkul!
sen typ snackade vi massa och åt kvällsmat , sen stack jag hem och nu sitter jag och kollar på någon mysko vampyr film :s men jag ska stänga av nu och sova för imorgon blir det upp kl 5 och en lång bilresa ! 
 
vi ses och höres :)

ha det bra !

 sjö





me



min goda energidryck och isä's äckliga cola ;)

 

 det luktade konstigt .....


 det såg konstigt ut....


 och det smakade jätte konstigt xD




 söta isa :)






 isa :)


nu orkar jag inte lägge in fler bilder, kaanske kommer någon annan dag :P



/ Kajsa


Kommentarer
Postat av: Olle

Daiiiy , så söta älsklingar jag har ;D <3

2010-04-10 @ 14:53:16
Postat av: Caake :)

aw ,det är jag som har söta älsklingar ! <3 jag har tur som har er !

2010-04-11 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0