mycket sol , skratt och lycka över att ha dom bästavännerna !:*

jag stack ut i solen :))) skit skönt , fick lite tid att tänka och fundera !
sen stack jag till olle och vi färgade isa's hår. det blev bra , vi ska nog fan bli frisörer ! :O
sen typ tog vi kort , åt mat och skrattade så vi höll på att kissa ner oss , men det är inget ovanligt ! ;P att vi skrattar asso xD eller ja jo vi kissar ner oss hela tiden :O , våra mammor glömde att " toaletträna" oss :(
sen skyndade jag mig hem och passade mina småskyskon en liten stund tills mamma kom hem! som sagt en sjuk dag , men isa och olle gjorde den såklart som vanligt bra igen !
men nu ska jag fan sova , shit vad jag är trött!  olles nya löshår;PPälskar er bästa <3!



 grr , en söt olle och en väldigt trött kajsa



 söta isa och hennes nya fina hårfärg ;)




 jag läser något mycket viktigt , hmmm !




 olles nya mamutfrissa ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0