niiiiiice väder ! <3

försvinn ut ur mitt liv , inga fler chanser ingen mer smärta , inga fler tårar och inga mer sjukt dåliga dagar, många fler skratt och mycket mer leenden en mycket gladare , piggare och friskare  jag, lycka är det rätta ordet!. det kommer göra ont om du försvinner men vet du vad , jag tror att det går över (y)!





asnice väder !
dagen har varit lite knasig , eller mycket knasig! både på bra och dåliga sett , fick reda på massa som jag helst inte ville veta ! :/ fyusch
men sen var det massa roligt knas på idrotten , vi hade vikarie ! hahahaahah jag , zuzana , johanna och sandra spelade volleyboll , jag och johanna levde oss verkligen in i rollen ;)

så dagen har både varit bra och dålig , lite upp och ned ! men just nu känner jag mig lite nere på grund av vissa anledningar , både det ena och det andra. så jag ska stänga ute all skit , sätta i hörlurarna i öronen och lyssna på fett bra musik och gå ut i solen med en bra bok ! så skönt att bara sitta ute i underbart väder , själv , läsa och få tänka lite !

så vi höres efter att jag varit ute i solen och stekt :) !  , borde ni också göra tycker jag ! gå ut , var glada och var er själva så löser sig det mesta !

ha det gött så länge  :*

/ Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0