knasdag

imorgon är det sista dagen på JC, lite tråkigt !
jag har haft det jätte roligt ialla fall :)
idag har det inte hänt så mycket , det var typ en gubbe som tog ett par jeans idag ;O haha ! tokig gubbe , så polisen var där och massa , sen har jag ätit lunch med iza , trevligt värre ! :)
slutade kl 3 idag men innan jag gick köpte jag en vår jacka , jag var så sugen att prova en så jag tog på mig den och la den andra jackan i en JC påse sen gick jag till maxi och köpte mina mumsiga nötter och glömde helt bort min påse med jackan i som ja la där typ vid kassan tror jag så jag gick ifån påsen smart som jag är och precis innan jag ska stiga på bussen tänker jag " hade jag inget i denna hande nyss " och så kommer jag på att jackan är borta ! :O så jag lånar kusin mobil och ringer som en galning men det är självklart ingen som svara när det är nödläge ! PANIK!
men mamma ringde till maxi och dom hade tydligen hittat den så jag ska gå dit och hämta den imon , haha så pinsamt !

det är det mest spännande som har hänt idag , och nu har min kropp tydligen bestämt sig för att bli sjuk för jag hat super ont i halsen , ögonen svinder och jag låter som en gris när jag pratar så nu ska jag sova tror jag !





/ Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0