DK <3

2/3 idag vaknade jag upp helt själv :O mamma hade tydligen åkt till jobbet och mina syskon till pappa, så snällt att säga till mig! så jag gick upp och åt frukost och ringde till olle ! sen städade jag typ , gick inte så bra ! orkade inte xD sen møtte jag olle vid banken och sen stack vi till min farmor och åt påsklunch ,gott ! efter det stack vi till ica , vi hyrde wallander och sorority row eller nåt shit hette den :S så vi satte oss framfør tven med duntäckena  och chips och energidryck! och sen när vi skulle kolla på den rysaren då funkade det  inte , GARARAARARAARARARRRRRRR ! så arg blev jag før jag har sett den på reklam har ville ju se den, men vi skit i det och kollade vad jag hade før roliga program på min data ! gissa vad vi hittade !? RIGHT ! webcamen med massa roliga funtioner typ førvrängda ansikten och massa annat kul ! asso shit vad roligt vi kan ha ! vi har alltid roligt men igår skrattade vi fan så vi inte kunde andas !  ;D <3 sen typ børjade DVD gøra konstiga ljud så vi typ skrek som satan , skit läskigt ! jag tror inte att maskiner øverhuvudtaget gillar oss :O
sen kom pappa och hämtade oss och kørde hem olle, sen somnade jag som en stock !


3/3   uppe med tuppen idag ! (y)
pappa dra av mig täcket kl halv 7

Jag : men førhelvete , låt mig sooooova
Pappa : nej gå upp nu !
Jag : men jag vill ju inte , skäääärp dig !
Pappa : då får du inget påskägg
*pappa är på väg ut genom dørren*
jag : PAAAAAPPPA ! du har säkert køpt dom minsta äggen också !!!!!
och samtidigt som jag säger det kommer min lillebror in i mitt rum med ett enormt ägg !
HAHAAHAHAHAAHAHH ! jag kan ju berätta att jag var ganska så snabbt påklädd!

sen fixade jag mig , sen bärde det av i mot helsingborg dät jag skulle åka øver till mormor oxh morfar ! Jag åkte HELT själv . det har jag aldrig gjort innan ! det var lite läskigt! ; (
sen blev det shopping , køpt min klänning och skor till konfirmationen nu ! Väldigt nøjd måste jag säga. sen blev det lite kläder också ! myysig dag !

nu ska jag typ kolla på film med mormor och morfar ! mysigt!

Hoppas att ni har haft / har en underbar påsk! 
 ( førlåt om det ær massa felstavningar i detta inlægget  , men får egentligen inte sitta vid morfars data så det fick gå snabbt xD )
/ Kajsa






sorority row




sorority row



sorority row









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0