Ljungby city med olle bästis <3!

igår var daagen super bra ! gick upp runt 8 och började fixa mig , sen mötte jag olle vi bussen kl 20 i 9 och sen var  vi på väg till ljungby , inne i ljungby gick vi och åt frukost på roddýs :) olivia spillde självklart  oboy på hela sig,klupmfia:) ! sen kollade vi i lite butiker , jag köpte en tröja på VILA , sen köpte jag brunutansol och vi köpte varsin mascara :)
vi typ kollade runt lite och skrattade åt fan allting hela tiden ! sen gick vi till mix och köpte ansiktsmask , och typ fotbads kristaller och sen skulle man hälla det i vatten och så blev det géle typ ;O ( bild längre ner)
Sen stack vi till optikern och vi kom såklart typ en timme förtidigt så vi provade lite glasögon , hahhahahha :D dom som jobbade där var lite lagom glada ;P sen fick jag äntligen kolla mina ögon och det gick bra och jag fick mitt intyg (y)
efter optikerbesöket gick vi till parken och tog kort medans vi väntade på bussen ,  fy satan vad kallt men roligt ! <3 
när vi kom hem stack vi till olle och lämnade väskan sen cyklade vi till mamma med en bok som vi hade hämtat åt henne på sjukhus biblioteket , där var vi enligt olle var "tvungna " att åka hiss , as läskigt . jag fick typ värsta paniken. hissen pratade vafan :O
bllallablla sen stack vi hem till olle igen , kollade på film och åt , sen badade vi fotbad , hahh as coolt!
efter fotbad så spelade vi kort på datan xD men när klockan var runt 11 gick vi och la oss för vi båda var sjukt trötta , både våra ben  och våra hjärnor skulle jag tro ;P
och idag gick vi upp kl 8 fixade oss för olle skulle med bussen till växjö , hoppas att du får en bra dag gumman ! :*


fika







bästi !




i hisssen xD



skräckslagen




nomalis <3!



 det vi hade fötterna i xD








brunutansol ;P



taack olle för en awsome dag :)



nu ska jag dra ut i det fina underbara vädret :) SOOOL :)



HA DET UNDERBART BRA / Kajsa!

Kommentarer
Postat av: Olle

Hade jättekul , som vanligt :D <3

Looooove you <3

2010-04-10 @ 15:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0