Lördag !! =)

Vaknade upp idag halv nio och hade skit ont i magen , och gissa ! Haha bara tjejer som kan förstå smärtan xD . åHHHH ! Kajsa Blev ARG ! aja sen typ käkade jag frukost och tog en alvedon, Sen fixade IDA ( världens super bäsaste kusin <3 ) min blogg :D Visst är den fiin !? :) Jag älskar iaf den :D Well I'm in love with ..... My blogg :D haha !
och nu är klockan 12 på ett ungefär och jag har precis tagit på mig vettiga kläder , fixat håret och smiket ! (a) . Nu ska jag och Olle lillebror så till affären och jag ska köpa mat till ikväll inför myyspyys med Olle bästis <3 Och min lillebror Olle ska köpa lördagsgodis så nu ska vi ut i kylan :)

 

Hoppas att ni får en bra Lördag ! :)


Kommentarer
Postat av: Olle

Kommer att bli askul ikväll, längtar! :D <3

2010-02-20 @ 13:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0