Hos mamma <3

Jag droog till loppan igår kväll :D Vi kollade på tatanic :D Love that movie ! <3 Den är så fin och vacker och hemsk på samma gång , så där satt vi med chips , läsk och godis och snyftade. hihi (a) Men när vi hade torkat våra tårar och jag insett att han i filmen är ganska liite snygg xD Loppis övertygade mig =) Men sen kollade vi på nån film om en kille som alla ville ha sex med för efter som hade haft sex med honom så hittade dom sin " äkta kärlek" typ för att det  är någon som förhäxade honom när dom var små bara för att han inte ville visa sin snopp för henne , HAHAHAHAH , Den filmen var verkligen min hurmor när den är på topp, aja han belv iaf kär i en tjej och sen typ tog hon bort förhäxningen och han fick sin tjej :) aja svårt att förklara xD Sen pratade vi massa minnen , loppis är nog den jag har flest minnen med , vi har gjort i stort sett allting tillsammans ! Gumman du ska veta att jag saknar dom gammla goda tiderna med dig , saknar det verkligen. Men dom kommer alltid att finnas i mitt hjärta och i huvudet , i minnet.<3
 Vi snackade fram till typ kl 1 sen somnade vi båda som stockar. Fick gå upp ganska tidigt för att släppa ut hästarna :) ! <3 Sen kom pappi och hämtade mig . Tack för en rolig och trevligt kväll/natt :) <3 Älskar dig bästis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0