Shopping och bio med syrran och mami <3

Kollade nyss färdigt på vampire diaries , skir bra serie (y)
Dagen har varit bra , jag gick upp tidigt och fixade mig , sen körde mamma mig och syster till halmstad men körde sedan vidare till helsingborg och lämnade lillebror till mormor och morfar, han ska vara på lite semseter hos dom så dom hämtade honom där :P Och medans hos gjorde det köpte jag och syrran lite kläder :) , Mycket nöjd med mina köp :)
Sen kollade vi på bio , det regnar köttbullar :D haha jag är lite som jag är helt enkelt :) Den var myssig och det var min humor på topp ! ;D Love you sis and moomi <3 :* Imon bilr det till att sova hos pappi och leka med isä på dagen :* <3




/ Cake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0