Danska is the shit :D haha! Mormor och Morfar , älskar och saknar dom :'/ <3

Dagen har varit pretty god :) Är så glad att få se dig skratta och le igen clara <3
Och Lovis höll i idrotten óch jag o Johanna var allmänt flummiga x'D
Se när jag kom hem så fick jag ett gulligt samtal av mormor och morfar som undarde hur jag mådde och vad jag önskade mig ! :) Och jag fick prata danska  , haha jag gör ju det varje dag med mamma men det är inte samma sak ;D And that made my day :) Dom är så gulliga och söta och ringer bara för det! <3 Älskar dom trost att dom är så långt borta och vi inte ses jätte ofta så är dom en väldigt stor del av mitt liv , vet inte vad jag skulle göra utan dom :*
Saknar också min mammas mormor och farmor :'/

Men alla kommer nog när jag fyller år :D Och det är bara 19 dagar tills jag blirr 15 :DDDDDDDD

Men jag har haft ont i magen hela dagen och har det fortfarande så vi får se hur det blir med skoolan imon ! :/ Men nu ska jag sova en stund sen kommer mamma hem med kinamaat :)



Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0