Bildbomb

Nu är jag arg och ledsen :( Jag fick nyss reda på att min älskade frisör har blivit sjukskriven , IGEN och hon är den bästa ! Hon har fixat mitt hår i typ 3-4 år :/ Men vi ska kolla inne i halmstad eller om någon annan inne på studio C kan fixa mitt hår istället. Men det kommer inte bli lika bra då ! menmen det måste vekligen fixas nu , det är akut läge ! jaja ! shit the same ! Och sen kollade jag nyss i posten och jag har fått ett jävla cp brev från dom som ska laga min mobil men garantin gäller tydligen inte ! åhhhhh cp helevete så nu måste jag betala 1600 kr för att fixa display jävlen -.- åhhhh jag blir bara argare och argare och dagen blir bara värre ! Men imorgon ska jag ialla fall gå ner till jävla telia butiken , och jag lär vara arg då också ! Och jag kommer vara jätte arg på dom också ! aja nu ska jag kolla på en film och lugna ner mig lite efter samtalet med TELIA ! Jag gillar egentligen inte att ringa till affärer men jag är så jävla arg , ahhahah xD

 men ialla fall , ni kan ju ringa och smsa till min vanliga mobil nummer ! Jag hat nån ful lånetelefon ! :P

Men jag hittade ialla fall en del bilder från när jag var liten och tjock , haha och jag var inte liten flicka med långt hår med lockar och lekte prinsessa! Jag var ett busfrö !;D

haha och dom tänkte jag lägga upp här på bloggen :)










   Farfar , Farmor och jag





 Gammelmormor , Gammelmorfar och jag







 Jag och syster :)




 Jag och nett thunder <3




 Jag och morfar






 Jag och Morfar





 hihi







 Vår första tävling :')



  Biitch ! ;)



 Dagis :)












Kommentarer
Postat av: IDA kusin

Du är skit lik Olle som liten, haha. ^^

2010-03-10 @ 20:48:44
URL: http://killkinglife.blogspot.com/
Postat av: isa

xD <3

2010-03-11 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0