Lovis <3

LOVA ! i miss the old times ! när det var du och jag mot resten av världen ! Det känns inte som om det är så längre men du ska veta att jag alltid alltid alltid finns för dig ! I mitt hjärta kommer du alltid att vara bästis , BFF ! jag vet inte om det har hänt något men vad det än är så kommer du klara av det med glans ! Jag känner dig vännen ! Du är en av dom starkaste människorna som jag känner ! Du är helt jävla underbar människa ! och ddet hoppas jag att du vet ! vad som än händer eller kommer att hända som kommer jag finnas där för dig ! Kommer alltid att komma ihåg våra galna , sorliga och glada stunder tillsammans <3
Ville bara att du skulle veta det !























Kommentarer
Postat av: lova

aww gumman <3 jag älskar dig med och hoppas att du vet att jag finns, det ska alltid vara vi <3 och jag saknar våra tider, !!!!!så sjukt kul

2010-03-22 @ 20:23:22
URL: http://lovaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0