våren och soolen är här !<3

våren är här , äntligen ! VÅÅR känslor !

daagen har varit niiiiice ;D med ett feeett plus ! ddaagen började med att vi hade fysik , killarna pratade om hur dom gör när dom porrsurfar , trevligt samtalsämne ! :S sen hade vi engelska jag vi lyssnade typ bara på musikredovisningar , sen skulle vi ha hemkunskap men jag och lova var tvungen att fixa praoplatser så vi gick ner på stan istället ;D Lovis ska praoa på scorett och jag på JC . sen traskade vi bort till telia och hämtade min älskade dull dull mobil <3! efter att jag blev 1600 kr fattigare så gick vi till maxi och köpte typ middag för vi kunde ju inte gå till matsalen eller humkunskapen så vi köpte ramlösa o loova åt typ flingor eller nåt jag åt kooorv ;)
efter besöket på maxi så stack vi till hem till lova men vi kunde inte komma in för smaaarta lova hade glömt nycklen så vi stack och kollade runt lite på marknaden och vi köpte en varsin ballong , lova köpte svampbob och jag hello kitty ! ;P sen gick vi till skolan och gömde oss på toan tills typ nästa lektion började x'D och där pratade vi om mens , hahahahah ! vi är annorlunda ! efter matten så slutade vi och jag stack ner till marknaden men isa och olle :D sen typ dampade jag och olle sönder i bussen , asso vi sa dom mest tröga saker och skrattade åt allting !
Kajsa was happy today ! senare blir det nog kolla film med olle  <3!

nu ska jag stääda ;DD<3

ha det göttans /// Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0