soova nu = )

Vaknade tidigt idag , eller ja mamma stökade runt där nere så jag vaknade x'D
Sen typ plattade jag mitt hår och fixade mig , jag tyckte att jag var fiin idag , ahah !
Fysik första lektinonen  , den var kul idag :O vi pratade om typ balans och skit ;D
Men sen mådde jag typ asss illa :O Men jag kämpade på och var kvar hela dagen ! Jag slutade kl ett idag så jag gick ner lite på stan och kollade på smycken , och jag hade 300 kr i plånboken men jag köpte INGETING! helt ofattbart! ;O
sen följade jag med sandra , clara och sandras mamma. Sandra skulle typ göra syntest så hon får ta moppekort ;D
sen åt vi på donken :) Till och med jag åt och blev fet ;D de ni!
sen gick vi in i , vad fan heter den typ något på city gross eller nåt shit , aja clara och sandra köpte godis och jag köpte en tiddning´och tuggumi :) :DDDDD
sen stack vi hem och senare så gick jag till sjukisen isää och länmade hennes böcker som jag var snäll och tog med hem :D Och hon bjöööd mig på massa godis och jag belev som vanligt flummig och skrattade åt precis allting så matten gick det inte så bra med ! ;D Sen snackade vi mest , love u bästis <3
sen hämtade pappa mig och jag åkte hem och kollade på solsidaN :)

Nu ska jag sova , konfa imon :(




vi höres !
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0