goodnight , sleep tight!

Längesen jag bloggade nu , fyskäms på mig!
Ska försöka bättar mig (!) men i meller tid jag har hunnit bränna hela handen på spisplattan , tappa min två månader gammla mobil rakt ner i asfalten och idag när jag skolkade ifrån elevensval så vinkade jag på min klassförestånadre på stan ( tur att min utvecklissamtal var igår! ). Stark och bra insatts där kajsa! bäng i huvudet , Svar utan tvekan: JA !
Men innan var jag och isafisa ialla fall ute och gick , det var rätt kallt eftersom att det blåser så mycket, men lite fläsk kanske jag har bränt ändå!
Men nu måste jag sova för det är NP i engelska imon så bäst att inte vara en zoombie då
!
puss/Cake








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0