16 år ! :)

Dagen har varit jättebra !
Blev väckt med sång och frukost på sängen! :)
Har fått många bra presenter ! (y) <3 TACK!
Och tack till alla som har sagt grattis både i verkligheten , på sms och på fejjan ! :)
Lägger upp bilder på allting imon !
Skolan var helt okeey!
På hemkunskapen failade jag och martin bigtime med vår rulltårta x'D
Sen hade vi biiild , sen so som var rätt interssant idag!
Sen matte , lyssnade mest på musik för jag fattade inte ett skit och freddan hade inte tid att hjälpa! blÄ
Sen blev det släktkalas ! :)
Myssigt <3
Vi skrattade , åt och åt lite till ( tårta ! :D) och IDA hjälpte mig med min kamera! världens snällaste :)


puuuuuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0