TACK FÖR DEN BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE !<3 :)

Vi var lediga idag! studiedag (;
Så jag gick upp hyffsat tidigt och åt frukost med mormor och morfar och umfi innan dom åkte hem!
Sen har jag tagit lite kort och lite så!
På eftermiddagen duschade och fiixade mig och sen åkte jag , Isa , Sandra och Clara till Halmstad och kollade på bio!  Kollade på Hur många lingon finns det är världen ! Trodde att den skulle vara rolig och så , Men den har inte gjorts för att folk ska skratta som man kanske kan tro utan att visa att alla är lika! Fast man ser olika ut på utsidan och kanske kan ta in allting och acceptera vissa saker så är vi alla lika och precis lika mycket värda! 
Vi kanske är "normala" men dom är mycket coolare ! ;)
En del tårar föll , eller för clara var det snarare en flod! :*
Mycket fin film!


Kommentarer
Postat av: Gustavkristin

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-05-09 @ 15:22:23
URL: http://gustavkristin.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0