Jag bloggar dåligt ! soly


shit vad jag bloggar dåligt ! DÅÅÅLGT KAJSA   

 

Men veckan har varit OKey!

Np i kemi fick väl som väntat typ. Åt samma håll åker nog labbskiten! Nästa hållplats helvetet. blÄ

Hatar verkligen kemi!. förlåt per om du läser min blogg (;

På so:n kollade vi på en film som hette Vågen! skitgrym film verkligen fast sjuk som fan. Men om ni får möjlighet att se den eller så ladda ner den för den var grymt bra faktikst !

fredags  i skolan var väl också helt okeej ! På idrotten ska vi ha vår egen lektion ! Jag , Lova och JOhanna är i en grupp. stackars vår klass , det kommer bli JOBBIGT !(;

Efter skolan drog jag , Simon , Erik och Linnéa till johannas place  eftersom att vi ska spela in vår film !
Den kommer bli fet !
Vi åt typ mackor och sånt och kollade på TV när vi kom hem sen fiixade vi oss sen ut i fittkukhelvetesochallafulaordjagkan vädret !
 Det var verkligen APkallt!
Men iaf sen fick vi till det rätt hyffsat så dom andra åkte hem !

Medans jag och Johanna fortsatte vårt sjuuktroliga fredag! Vi gjorde tacos och åt med Johannas mami och hennes syster Maja! gott och mysigt.
Sen kollade vi på en film som hette hämden som faktikst var bra ! 
efter vi hade kollat på den funderade vi på vad vi skulle göra. Vi klädde ut oss ! HAHAHAHAHAHAHAH tog kläder ifrån johannas gaderob och blev skiiiiitsnygga..nat!

HAHAHAHAAHHAHAHAHHAHAH ! <3 sen skulle vi kolla på film. skräckis , paranormal activity 2  ......
tyvärr så somnade jag (a) så johanna fick ligga och kolla på den helt själv. stackars liten!
Sen trodde hon att jag hade blivit knäpp så hon frågade mig skitknäppa saker och försökte svara med ÖHHHHM MMMMM AA  typ xd
HAHAHAHAHAH , sen när filmen var slut tände hon lampan i taket och ba : DU SOMNADE KAJSA ! godnatt hahahahahahahaahahahahah !:D





Talking to this ? ; o





 I´m the One and Only bitcheeees !


 HAHHAAHAHAHAHH O -M -G !



 SÖÖÖTISAR ! min arm ser fuckup ut.





 Love you ! <3

 Yohanna giiiiiiiiirl fjortisbloggar ! ;D

 


 Hipp(o)i! :)


 

 

orkar inte lägga upp fler bilder nu !
Tack för en sjuuukt rolig fredag ! :*

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0