trött !

Igår var isa och olle hos mig och kollade på mello som sagt ! :)
det var myss och massor med skratt ! <3
Olle sov över , vi låg och snackade i stort sett hela natten.
Vi pratade om roliga saker , mindre roliga saker , killar , våra absoluta drömkillar och livet typ <3
Det var mysigt och fick mig mig och kanske oss båda att tänka om!
Men till sist antar jag att våra små huvud inte orkade mer , för vi båda somnade mitt i en mening och sen sov vi till runt 3 på eftermiddagen. Men det var det värt , Tack för att du finns ! <3
Sen kollade vi på danska paradise hotel och åt panpizza. YeYe en helt normal söndag om man heter Olivia och Kajsa. inget ovanligt.
Sen hämtade pappa oss och var och en gick hem till sitt och nu sitter jag här och bloggar , inte ovanligt det heller. och nu  äter jag nudlar , rätt gott om jag hade kunat känna smaken ! -.-
Jag måste plugga på hemkunskpen eftersom att vi har prov på tisdag.
Vill jag - nej !
Måste jag - ja absolut!
Orkar jag- nej
Tänker jag- nej !
det är tre emot en , HA !

det kanske märks att jag är rätt trött.
igår under vår " vi är inte alls trötta vi kan prata hur länge som helst" skulle vi beskriva varandras drömkille. alltså jag skulle beskiva hur jag tror ( vet! ) hur olles drömkille ser ut/är och tvärtom.
Asso seriöst ni vill inte veta , ni får inte veta!
Ni får bara veta att det var kul som satan och att vi skrattade så vi grät. Dock stämde det rätt okej faktikst.
Kanke inte så konstigt med tanke på att vi är bästavänner  !:) höhö
Undra om mamma vaknade , så som vi höll på att dampa och skratta.
Men alla vuxna jag känner har alltid sagt att det viktigaste är att man har roligt , och det hade vi xd
Dock är min äckelförkyldning kvar ! :(  , hoppas att jag blir frisk till helgen så vi nog ska på 24 timmars och en begravning står också på schemat tyvärr.




Hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag !
 pusss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0