21maj!

jajaaj jag vet. inte bloggat på evigheter!
Och idag är en stressig lördag, måste skirva en novell, en arbetsansökan. båda till svenskan. Plugga till två engelska prov jag har på måndag + ett fysik prov. Mitt liv är underbart. någon som är sugen på att byta?
eller så gör jag det imorgon. Det skulle dock varit gjort för jävligt länge sedan. Men ikväll tänker jag nog spedera kvällen med underbara mormor och morfar som kommer idag! <3
Och om jorden  inte går under  idag och vi alla dör idag så ska jag försöka att lägga in massa bilder ifrån den senaste tiden, spex,louisiana och stockholmsresan! :)

Jag och Kenza i stockholm !:D
HAHAHAHA jag är sjukt ful men älskar bilden ändå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0