blö

Skoldagen sög. Har typ inte hänt någonting alls.
Tror verkligen att jag börjar bli sjuk. ingen ork till något.
känner mig nere, hängig och ledsen och trött.
Jag åkte ialla fall med isa till halmstad och var med henne på en moppesak.
Vi åt på sibylla. äckligt om ni frågar mig!
Sedan blev dagen en lite smula bättre, Vi gick och kollade på fotboll. HBK- IFK Göteborg´. Det var helt okey:)
Nu har jag precis ätit min kvällsmat. bättre sent än aldrig!
Innan jag drar till papi ska jag bara hitta mina spring skor så jag kan springa i kronoskogen imorgon!
btw. så väntar matte muntliga np imorgon+ ett gramatikprov i engelska! älskar mitt liv<3

 puuuusss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0